Cautare
Contact

Articole web design › vezi toate articolele

Ce inseamna o campanie de bannere

Bannerele reusesc sa fie pe departe cea mai puternica forma de advertising online deoarece, comparativ cu casutele de tip text, acestea reusesc nu numai sa fie persuasive, sa starneasca interesul vizitatorului, ci si sa se imprime pe creier impreuna cu mesajul pe care compania vrea sa-l transmita.

Cum se desfasoara o campanie de bannere?

In primul rand este important sa cream un banner – acesta are nevoie de o poza sugestiva si un mesaj bine gandit! Bannerele trebuie sa fie simple, fara prea multe explicatii si cuvinte, iar poza trebuie sa descrie exact dorinta cumparatorului. Ex: in cazul unei companii de automobile, poza ar putea contine o masina care sa dea impresia ca merge cu viteza foarte mare, pentru ca multi consumatori vor masini puternice!

In al doilea rand, trebuie studiata audienta partenerilor care doresc sa afiseze bannerul – de la cantitate pana la calitate. O audienta mare irelevanta poate da gres comparativ cu o audienta mai scazuta, insa formata din indivizi interesati direct de nisa dvs. Internetul este mare, iar principalii vanzatori de spatii pentru bannere sunt bloggerii. Consideram ca bloggerii sunt si cei mai buni parteneri pentru ca sunt ieftini si practici, insa in cazul unei campanii de anvergura puteti folosi Adwords.

In final, dupa ce s-au ales partenerii si s-au plasat bannerele pe siteurile acestora, incepe monitorizarea performantelor. Acesta este cea mai grea etapa pentru cei care doresc sa se promoveze cu ajutorul bannerelor – pentru ca atunci cand un partener se dovedeste a fi impotent din punct de vedere al potentialului in advertising, se impune renuntarea la contract. Pentru a calcula aceasta potenta, trebuie sa avem in vedere:

Raport vizitatori / accesari banner – daca exista, spre exemplu, 10k de vizitatori unici dintre care doar 10 dau click, inseamna ca nisa partenerului nu este prea relevanta.

Bounce rate partener – bounce rate reprezinta un coeficient de calitate al unui site web si se calculeaza pe baza unor criterii precum timpul petrecut de fiecare vizitator pe site, numarul de pagini incarcate de fiecare vizitator etc. Un bounce rate sub 50% este cat de cat decent, si cu cat scade, cu atat siteul este mai bun d.p.d.v. al livrarii de informatii catre vizitatori.

Rata de conversie – vizitatorii care ajung la dvs intreprind anumite actiuni pe siteul dvs? Rata de conversie reprezinta raportul dintre cei care cumpara si cei care se uita. Este posibil ca unii parteneri sa va ofere o rata de conversie mai mica decat altii, fenomen care instiga la renuntarea contractului.

Numar de afisari partener – numarul de afisari pe care le-a suportat bannerul pe siteul partenerului este foarte important, pentru ca tot de atatea ori mesajul bannerului a traversat mintea si subconstientul consumatorului, reprezentand un element cheie intr-o strategie de brandabilitate.

Toate statisticile si datele de care aveti nevoie pot fi obtinute cu ajutorul unui serviciu gratuit de analiza a traficului web: Google Analytics. Daca totusi campania dvs de bannere nu functioneaza, ar fi bine sa va punteti intrebari in ceea ce priveste cele 4 elemente de analiza precizate mai sus.



Ce inseamna o campanie de bannere

Fara comentarii

Spune-ti parerea!
  • Spune-ti parerea!

    nu va fi publicata

articole web design

4 motive pentru utilizarea PARALLAX – ului in realizarea unui site web

Datorita versatilitatii si a abilitatii de a te lasa sa iti folosesti la maximum originalitatea si creativitatea, Parallax este una dintre cele mai tari tehnici in realizarea unui site. Ca orice ...

afla mai multe

Realizare site inovativ – sfaturi utile

Tendinta permanenta de evolutie, descoperire si redescoperire a umanitatii se face „vinovata” de aparitia unora dintre cele mai importante inventii, a celor mai benefice tehnici si tehnologii. Daca inventiile offline guverneaza evolutia ...

afla mai multe
toate articolele

produse Web design

Newsletter

Una din cele mai eficiente tehnici de a pastra legatura cu actualii clienti este newsletterul – emailul promotional sau informativ, care ajunge periodic la un grup de persoane interesate ...

afla mai multe

CMS

CMS-ul nostru a fost gandit si organizat in asa fel incat sa fie cat mai usor de folosit, este propria noastra platforma, gandita sa fie flexibila si adaptabila oricarui ...

afla mai multe
toate produsele

cere oferta web design, seo...

Sunteti interesat de o colaborare in domeniul
web design?

Sau poate aveti nevoie de seo?
Va invitam sa completati formularul nostru interactiv pentru a cere o estimare a proiectului dumneavoastra de web design.

Cere oferta web design

Oferim servicii de web design (website-uri, interfete de
administrare
, aplicatii intranet), optimizare pentru motoarele de cautare, publicitate online...

vezi portofoliul

Web design, Seo, Newsletter, Email Marketing, CMS

Noutati

O noua imagine, o noua identitate vizuala

Odata cu modernizarea paginii web am dorit sa ne reimprospatam si identitatea vizuala, astfel am revizuit imaginea logo-ului pe un format ...

afla mai multe

Retro Boutique la Gala Premiilor eCommerce 2012

Gala Premiilor eCommerce este un proiect lansat in 2006 care vine in intampinarea posesorilor de magazine online cu scopul de a-si ...

afla mai multe

Google Engage a ajuns in Romania

Agentiile web din Romania, de la companii de publicitate online pana la dezvoltatori web sau simpli consultanti seo & sem pot ...

afla mai multe
toate noutatile

Newsletter

Scrie mai jos adresa ta de email si apasa ENTER!

Newsletter

Sistem de newsletter eficient care asigura flexibilitatea si garantia ca emailurile vor ajunge acolo unde trebuie. Aplicatia de newsletter furnizeaza rapoarte...

afla mai multe