Articole web design › vezi toate articolele
Ce inseamna o campanie de bannere
Bannerele reusesc sa fie pe departe cea mai puternica forma de advertising online deoarece, comparativ cu casutele de tip text, acestea reusesc nu numai sa fie persuasive, sa starneasca interesul vizitatorului, ci si sa se imprime pe creier impreuna cu mesajul pe care compania vrea sa-l transmita.
Cum se desfasoara o campanie de bannere?
In primul rand este important sa cream un banner – acesta are nevoie de o poza sugestiva si un mesaj bine gandit! Bannerele trebuie sa fie simple, fara prea multe explicatii si cuvinte, iar poza trebuie sa descrie exact dorinta cumparatorului. Ex: in cazul unei companii de automobile, poza ar putea contine o masina care sa dea impresia ca merge cu viteza foarte mare, pentru ca multi consumatori vor masini puternice!
In al doilea rand, trebuie studiata audienta partenerilor care doresc sa afiseze bannerul – de la cantitate pana la calitate. O audienta mare irelevanta poate da gres comparativ cu o audienta mai scazuta, insa formata din indivizi interesati direct de nisa dvs. Internetul este mare, iar principalii vanzatori de spatii pentru bannere sunt bloggerii. Consideram ca bloggerii sunt si cei mai buni parteneri pentru ca sunt ieftini si practici, insa in cazul unei campanii de anvergura puteti folosi Adwords.
In final, dupa ce s-au ales partenerii si s-au plasat bannerele pe siteurile acestora, incepe monitorizarea performantelor. Acesta este cea mai grea etapa pentru cei care doresc sa se promoveze cu ajutorul bannerelor – pentru ca atunci cand un partener se dovedeste a fi impotent din punct de vedere al potentialului in advertising, se impune renuntarea la contract. Pentru a calcula aceasta potenta, trebuie sa avem in vedere:
– Raport vizitatori / accesari banner – daca exista, spre exemplu, 10k de vizitatori unici dintre care doar 10 dau click, inseamna ca nisa partenerului nu este prea relevanta.
– Bounce rate partener – bounce rate reprezinta un coeficient de calitate al unui site web si se calculeaza pe baza unor criterii precum timpul petrecut de fiecare vizitator pe site, numarul de pagini incarcate de fiecare vizitator etc. Un bounce rate sub 50% este cat de cat decent, si cu cat scade, cu atat siteul este mai bun d.p.d.v. al livrarii de informatii catre vizitatori.
– Rata de conversie – vizitatorii care ajung la dvs intreprind anumite actiuni pe siteul dvs? Rata de conversie reprezinta raportul dintre cei care cumpara si cei care se uita. Este posibil ca unii parteneri sa va ofere o rata de conversie mai mica decat altii, fenomen care instiga la renuntarea contractului.
– Numar de afisari partener – numarul de afisari pe care le-a suportat bannerul pe siteul partenerului este foarte important, pentru ca tot de atatea ori mesajul bannerului a traversat mintea si subconstientul consumatorului, reprezentand un element cheie intr-o strategie de brandabilitate.
Toate statisticile si datele de care aveti nevoie pot fi obtinute cu ajutorul unui serviciu gratuit de analiza a traficului web: Google Analytics. Daca totusi campania dvs de bannere nu functioneaza, ar fi bine sa va punteti intrebari in ceea ce priveste cele 4 elemente de analiza precizate mai sus.
← inapoiarticole web design
Am lansat Meridian Broker, noua platforma de asigurari online RCA
Stim cu totii ca traim intr-o lume in continua schimbare. Suntem mereu pe fuga si vrem solutii smart, mai ales cand este vorba de transportul cu masina. Ultimul lucru pe care ...
afla mai multe →Magazin online la cheie- solutii practice pentru o afacere de succes
Una din cele mai metode pentru a-ti creste businessul pe 2020 consta in crearea unui magazin online la cheie. Desi ne aflam inca in pandemie, vanzarile online au crescut cu 20% ...
afla mai multe →produse Web design
Newsletter
Una din cele mai eficiente tehnici de a pastra legatura cu actualii clienti este newsletterul – emailul promotional sau informativ, care ajunge periodic la un grup de persoane interesate ...
afla mai multe →CMS
CMS-ul nostru a fost gandit si organizat in asa fel incat sa fie cat mai usor de folosit, este propria noastra platforma, gandita sa fie flexibila si adaptabila oricarui ...
afla mai multe →cere oferta web design, seo...
Sunteti interesat de o colaborare in domeniul
web design?
Sau poate aveti nevoie de seo?
Va invitam sa completati formularul nostru interactiv pentru a cere o estimare a proiectului dumneavoastra de web design.
Oferim servicii de web design (website-uri, interfete de
administrare, aplicatii intranet), optimizare pentru motoarele de cautare, publicitate online...
Web design, Seo, Newsletter, Email Marketing, CMS
Noutati
Am lansat Meridian Broker, noua platforma de asigurari online RCA
Stim cu totii ca traim intr-o lume in continua schimbare. Suntem mereu pe fuga si vrem solutii smart, mai ales cand ...
afla mai multe →O noua platforma de turism pentru Paralela 45
Ne bucuram de lansarea unui nou proiect de rebranding online, pentru cunoscuta agentie de turism- Paralela 45. Fiind un client de ...
afla mai multe →Radio Guerrilla
Realizare site de prezentare - Radio Guerrilla Oferind ani la rand un content de calitate si emisiuni live cu invitati care au ...
afla mai multe →CMS
Solutiile de web design pe care ti le propunem au continutul administrabil. CMS-ul nostru este foarte usor de folosit...
afla mai multe →
Fara comentarii
Spune-ti parerea!Spune-ti parerea!