Cum este un magazin online influenţat de reţelele de socializare
Un magazin online poate fi influenţat în multe feluri de reţelele de socializare. De aceea, este foarte important nu doar să ai o pagină a brandului tău pe una sau mai multe dintre aceste reţele, ci să ai şi o activitate frecventă. Trebuie să ai în vizor faptul că reţelele de socializare pot să reprezinte un mare avantaj pentru afacerea ta, însă te pot şi dezavantaja, dacă nu le utilizezi în mod favorabil. Astfel, vom prezenta în acest articol câteva împrejurări în care reţelele de socializare au un cuvând de spus în faţa succesului brandului tău.
1. Reţelele de socializare pot fi reclama unui magazin online
Nu e un secret faptul că petrecem din ce în ce mai mult timp pe reţelele de socializare. Oriunde ne-am afla, atunci când găsim câteva minute libere, ne verificăm notificările sau pur şi simplu dăm scroll pe Facebook sau Instagram. Atunci când brandul tău este prezent pe astfel de reţele, poţi transpune acest comportament în reclamă pentru brandul tău. Prin crearea de pagini de Facebook şi Instagram poţi face awareness pentru magazinul tău online sau să îţi fidelizezi clienţii deja existenţi. Şi, dacă tot am menţionat procesele de awareness şi de fidelizare, trebuie subliniat faptul că acest consum de social media poate reprezenta pentru brandul tău o modalitate mai uşoară şi economică de a rămâne în atenţia publicului pe care îl vizezi. Mai mult decât atât, mesajele tale pot fi promovate targetat, pornind de la vârstă şi locaţie geografică şi ajungând chiar şi la interesele utilizatorilor.
2. Oamenii pot vorbi despre orice magazin online
Scopul principal al reţelelor de socializare este să aducă oamenii împreună. Astfel, mediul online devine un nou loc de întâlnire, unde utilizatorii îşi pot influenţa părerile despre branduri, povestindu-şi experienţele. Prin urmare, cu cât mai multe recenzii bune, cu atât mai multe persoane îţi vor vizita magazinul online. Bineînţeles, lucrurile pot sta şi contrar, de aceea este foarte important să îţi păstrezi o imagine bună în ochii consumatorilor tăi.
3. Îmbunătăţeşti un magazin online urmărind reţelele de socializare
Preferinţele consumatorilor tăi se pot schimba de la zi la zi. De aceea, este necesar să le urmăreşti comportamentul periodic, lucru care este mult mai la îndemână cu ajutorul reţelelor sociale, faţă de alte procedee de analizare a targetului. Astfel, făcând aceste observaţii îţi poţi da seama ce îi lipseşte magazinului tău online sau ce ar trebui îmbunătăţit. Asigură-te că îi oferi targetului tău ceea ce are nevoie, înaintea competitorilor tăi.
4. Eşti conectat la targetul tău la orice oră
Atunci când au o nemulţumire sau o întrebare, oamenii s-au obişnuit să caute brandurile pe reţelele de socializare. Acolo transmit mesajele lor, fiindu-le mai comod, în locul contactării prin telefon, mail sau alte mijloace. Prin urmare, în acest mod poţi fi conectat la targetul tău la orice oră şi poţi gestiona mai uşor eventuale probleme sau nemulţumiri care pot apărea.
5. Reţelele de socializare - SEO pentru un magazin online
Reţelele de socializare pot ajuta într-o anumită măsură şi la optimizarea SEO pentru magazinul tău online. Acest lucru se întâmplă datorită schimbărilor algoritmilor Google, care iau în considerare şi link-urile ce provin din socia media. Astfel, Google va lua în calcul numele paginii de Facebook, descrierea paginii, numărul de aprecieri sau numărul persoanelor care vorbesc despre pagina ta.
Prin urmare, reţelele de socializare reprezintă un factor influent asupra unui magazin online. Noi suntem aici pentru a te ajuta şi pentru a aduce brandul tău pe primele pagini pe Google. Tot ce trebuie să faci este să ne contactezi prin telefon: 031 428 48 85; prin mail office@prologue.ro; sau chiar pe pagina noastră de Facebook: Prologue.
Citeşte şi:
Magazinele online – 5 motive pentru care sa iti creezi unul
Cum te ajuta serviciul de realizare a unui magazin online in afacerea ta?