Cum sa-ti alegi o agentie web in Bucuresti

Orice business are sanse de reusita daca este promovat cum trebuie, iar cu o agentie web in Bucuresti iti poti creste afacerea vazand cu ochii. Prologue ofera servicii de marketing online, de web design, web development, hosting, aplicatii mobile si web, continut optimizat SEO si promovare online, pentru companii ce activeaza in mediul online, cat si offline.

agentie web in Bucuresti

Cu o experienta de peste 10 ani si un portofoliu vast ce cuprinde toate industriile comerciale, Prologue a propulsat atat afaceri la inceput de drum, cat si firme care aveau nevoie de un rebranding. RadioGuerrilla, BRD, Color Run, Franke, Auto-Soft, Paralela 45, Vacanta Directa, InfoTour, RetroBoutique, Modela, Croazie.Net, Urbanna, sunt doar cativa dintre clientii care au apelat la servicii de web design, servicii SEO, promovare si marketing online oferite de Prologue.

 

1. Cum iti alegi o agentie de web design

Alegerea unui partener de business este un pas foarte important, intrucat trebuie sa existe o conexiune pentru o colaborare fructuoasa.

1.1. Prospecteaza piata

Inainte sa iti alegi partenerul de afaceri care se va ocupa de compania ta, trebuie sa analizezi piata si sa vezi ce agentie web din Bucuresti se poate ocupa de profilul afacerii. Urmarind portofoliul de clienti al agentiilor web iti poti forma o imagine de ansamblu, si poti discuta ulterior daca acea companie este sau nu specializata in industria companiei tale.

agentie web in Bucuresti

 

1.2. Stabileste-ti niste targeturi bine delimitate

Fiind in cautarea unei modalitati de a-ti promova afacerea, poti gasi punctele minus si zonele in care poti lucra pentru a-ti creste venitul. In cazul in care vrei solutii mai bine definite, discuta direct cu o agentie web care iti poate propune strategii de marketing online si offline. De exemplu, daca ai deja un site creat ce este mai putin cunoscut, poti alege pentru optimizarea continutului, pentru servicii de web design, servicii de web development care sa imbunatateasca experienta vizitatorilor pe site. Stiind ce urmaresti, poti concepe mai usor alaturi de agentia aleasa planuri de marketing si strategii de promovare.

 

1.3. Cauta oferte personalizate pentru tipul tau de business

Pentru ca fiecare companie are modul ei de operare si targeturile proprii, atunci este necesara si gasirea unei oferte personalizate. In primul rand trebuie sa existe solutii si strategii de marketing propuse de agentie in urma unui research. Apoi se iau in calcul cerintele tale, se combina cu experienta agentiei, cu targeturile propuse, iar mai apoi se elaboreaza un plan de promovare pentru a imbina toate acestea.

agentie web in Bucuresti

O colaborare de succes este una in care se cauta mixul perfect pentru promovari, care sa impace deopotriva cerintele tale ca antreprenor, cat si cele ale posibilului vizitator sau cumparator de pe site-ul tau. O agentie web cu experienta va analiza intotdeauna atat din punctul de vedere al celui care intra pe site, oferind modalitati de optimizare a site-ului pentru o navigare cat mai facila, avand ca scop, sa transforme userul intr-un potential client.

 

2. Cum stii ce servicii de web, web design, sau promovare media sa alegi

In functie de ce ii lipseste companiei tale, agentia de servicii web si advertising  poate stabili care sunt solutiile si serviciile potrivite firmei tale. In functie de bugetul stabilit si de targeturile propuse, poti vedea care sunt prioritatile pentru a creste afacerea. Pentru a face fata concurentei este nevoie de continut de calitate, de servicii complexe de promovare care sa cuprinda publicul vizat.

 

2.1 Servicii de hosting, web design si programare

Daca site-ul este la inceput de drum, Prologue iti poate oferi servicii de marketing, web design si programare pentru un start fresh in lumea online.

De ce sunt necesare?

Conform GPeC, acest an a demonstrat faptul ca “valoarea cumparaturilor online a crescut cu peste 30%, ajungand la pragul de 3,5 miliarde de euro” Acest lucru arata un potential imens de dezvoltare al magazinelor online si site-urilor de prezentare , deci implicit indica un boost economic. Peste 15000 de comercianti au obtinut incasari generoase prin traficul generat pe dispozitive mobile sau pe site-uri web. Pe scurt, un site web este mai mult decat o modalitate de prezentare dintr-un pachet de identitate, este si un mijloc de a-ti creste efectiv incasarile.

agentie web in Bucuresti

Prologue te poate ajuta atat cu gazduirea web, cu designul site-ului cu butoane si configuratii optimizate pentru useri, cat si cu servicii de web development ( programare ) pentru un site 100% personalizat. Aici sunt incluse atat platformele CMS pentru eCommerce, Joomla, Prestashop, WooComerce, cat si cele Wordpress pentru site-uri de prezentare.

 

2.2. Servicii de content web si optimizare SEO

In momentul in care structura site-ului este definita si designul pe placul tau, se poate trece la sevicii de content web si optimizare SEO. Continutul este necesar pentru a aduce un reach organic. Mai exact, clienti interesati de produsele sau serviciile oferite de tine. Un site care contine doar poze, nu poate creste intrucat nu contine cuvintele cheie ale cautarilor de pe Google. Ca atare, echipa de specialisti in copywriting, iti poate oferi un continut de calitate pliat pe  cautarile posibililor tai clienti. Aici sunt incluse descrierile serviciilor oferite de compania, descrierile pentru categoriile de produse, descrierile SEO pentru produse cat si articole, blog. comunicate de presa, postari Facebook, etc.

 

2.3. Campanii de promovare Facebook, strategii de comunicare si marketing online, campanii de Google Ads

Este binecunoscut faptul ca social media a ajuns la proportii importante atat in transmiterea unei informatii, cat si in promovarea unui business. Daca site-ul este pus la punct, bine structurat cu un design catchy si un continut optimizat SEO, se poate trece la campaniile de promovare.

agentie web in Bucuresti

Advertorialele, ofertele, reclamele online, postarile pe Facebook si Instagram cu produsele, articolele si serviciile companiei tale, iti pot aduce un numar de vizitatori mai mare. Fie ca vorbim de campanii pe Google sau pe canalele de comunicare ( Facebook, Instagram, Twitter, Tik Tok, si altele ) scopul este acela de a-ti aduce publicul tinta direct la tine pe site.

Campaniile smart si campaniile de guerilla sunt gandite astfel incat sa-ti creasca vizibilitatea, iar compania ta sa devina un brand. Alegerea unei agentii web este practic alegerea unui aliat la drum lung, care sa-ti faca cunoscut in mod profesional compania ta.

 

Daca esti interesat de modalitati noi de a-ti creste afacerea, de a avea reach organic, sau de a fi mai vizibil atat in lumea online cat si offline, poti apela cu incredere la Prologue. Aici gasesti servicii top-notch ce definesc o agentie web in Bucuresti, gata sa-ti gaseasca ingredientul secret pentru rezultate imbucuratoare pe termen lung.