Ce tehnici de realizare magazin online sa folosesti in 2020

Metodele de realizare magazin online stau la baza unui site bine organizat, gata sa se dezvolte intr-o afacere de succes. Totusi, odata cu evolutia tehnologica si construirea site-urilor s-a dezvoltat, fiind nevoie de specialisti in advertising si programare.

Cu o experienta vasta si un portofoliu versatil, Prologue - agentie de web design si SEO din Romania, a creat o serie de tipsuri, potrivite creatorilor de site-uri si antreprenorilor. Oferind pachete atractive pentru servicii de realizare magazin online, SEO si promovare, Prologue realizeaza proiecte unice, axate pe clienti, oricare ar fi domeniul profesional.

 

Anul 2020 aduce cu sine un nou trend care propulseaza businessurile: platformele custom. Trendul web merge pe realizarea de proiecte custom, deoarece un proiect personalizat pentru fiecare client, poate sa fie structurat si conceput pentru publicul tinta. Elementele de UX / UI (user experience) pot fi optimizate foarte bine atat la nivelul interfetei si designului, pentru viteza de navigare, cat si pentru a obtine un ranking mai bun in Google. CMS-ul ca tehnica de executie a proiectelor personalizate este baza unui site original, format cu:

  • functionalitati custom construite pe nevoile clientului
  • capabilitati mai mari decat ale unei platforme open source
  • cod optimizat

 

Astfel, utilizatorii noi care intra pe site sunt mai atrasi de aspectul siteului, de gruparea produselor si isi pot gasi cu usurinta produsele dorite. Un browsing facut din placere, tine un user mai mult pe site. Mai mult timp petrecut = mai multe sanse de a comanda produse. Ce elemente de web design trebuie sa contina un shop in 2020:

  • vizualuri atractive
  • imagini si logouri scalabile
  • continut optimizat pentru orice device (site responsive)
  • bannere interactive
  • animatii
  • gifuri, videouri, miniclipuri demonastrative
  • chatbot
  • aplicatii mobile si web personalizate

 

Shop-urile online au acaparat piata in ultimii ani. Fie ca e vorba de agregatoare de site-uri cu produse, sau de magazine online particulare, toate au la baza cateva principii care pot marca evolutia economica a acestora. Tehnicile de dezvoltare ale unei platforme custom de tip E-commerce, Joomla sau Prestashop pot face diferenta pe o piata in continua crestere. De aceea, Prologue a creat noi strategii de abordare, oferind cele mai eficiente solutii in creearea unui magazin online. Dupa estimarile facute de companii de crawling, in Romania sunt aproximativ 20.000 de URL-uri cu site-uri de produse. Cu toate acestea, doar 5000 sunt relevante si au succes in marketing.  

 

 

Tipsuri pentru realizare magazin online:

 

1. Originalitate in crearea unui design de magazin online 

Organizarea site-ului si tot ce tine de web design, de la customizarea butoanelor, pana la layout-ul principal creeaza primul impact vizual. Functionalitatea acestora si imaginile catchy, la rezolutie mare sau slide-urile video nu trebuie sa lipseasca din crearea unui design de magazin online. Ultimele trenduri in materie de web design pun accentul pe animatii si video-uri care usureaza transmiterea mesajelor pentru diverse campanii publicitare sau prezentari de produse. Tinand cont mereu de brief-ul clientilor, agentia Prologue a creat shop-uri online accesibile si usor de folosit de catre orice client. Iata cateva proiecte de web design in continua dezvoltare, care s-au bucurat de succes pe piata din Romania: www.visionfix.ro - magazin de ochelari, lentile, lentile de contact, ochelari de soare.

 

Studium- Florarie online- locul in care cadourile inflorate prind viata

 

Realizare site de prezentare pentru cursuri PM ACCESS– locul in care gasesti traininguri profesionale PM ACCESS este un site de prezentare dedicat trainingurilor cu certificare internationala, consultantei si coachingului in Project Management si Agile.

 

Campanii social media si design Croaziere.net- locul de unde incepe aventura spre noi tarmuri

 

Realizare web design pentru platforma de Ecommerce VPM- shop de haine haute-couture VPM este un shop online axat pe tinute de mireasa si outfituri pentru evenimente speciale.

 

MCM Music- magazin online dedicat pasionatilor de muzica

 

www.sunnygames.ro- magazin online dedicat jocurilor de cooperare interactive, pentru toate varstele, inclusiv jocuri video care utilizează servicii de la P4rgaming.

www.stylezza.shop- magazin online international, axat pe fashion si haine de dama, realizate de designeri de renume.

www.auto-soft.ro- magazin online specializat pe articole auto de calitate.

 

www.eubio.ro- magazin online de produse cosmetice naturiste.

Franke- magazin online pentru produse de bucatarii si accesorii de casa.

 

In materie de web design, Prologue a urmarit realizarea site-urilor cat mai simple, cu imagini originale si cu platforme responsive.

 

 

2. Continut SEO pentru magazin online - secretul unui flux continuu de clienti

Metodele de baza in dezvoltarea unui shop se axeaza pe continutul care poate fi indexat de motoarele de cautare. In dezvoltarea unui magazin online, contentul SEO este responsabil de cresterea traficului de pe site. Pentru a obtine un site optimizat SEO, contentul trebuie adaptat la cautarile frecvente din Google si la targetul dorit.

Fiecare magazin online are specificul lui, iar clientii pot ajunge mai usor la sursa, prin indexarile din Google. Pozitia de afisare in functie de cautarea unui produs, constituie un avantaj major in aducerea de noi clienti. Cu cat un site apare in primele pozitii ale cautarii, cu atat are mai multe sanse sa atraga clickuri directe. Spre deosebire de reclamele sponsorizate sau de click-uri per ad, acest continut SEO pentru magazin online ramane in permanenta pe site.

In vanzarea produselor pe site, este foarte importanta descrierea produselor si a categoriilor care vor fi indexate in Google. Cuvintele cheie, dar si descrierile originale contribuie la dezvoltarea site-ului. Intrucat produsele pot fi schimbate sau scoase din stoc, Prologue mizeaza si pe introducerea unui continut care sa ramana mereu: articolele de tip blog.

Iata cateva proiecte de content SEO pentru magazine online care au adus o imbunatatire pe partea de marketing si vanzari:

 

Lashez - magazin online de fashion, cu haine moderne pentru femei.

 

www.soldekor.ro- magazin online specializat pe vopsele decorative de interior si accesorii pentru peretii casei.

www.modela.ro- magazin online de mobila si piese decorative pentru orice camera.

www.lancom.ro- magazin online cu vanzare de produse pentru restaurante si bucatarii personale sau profesionale.

 

www.viadellaspiga.ro- magazin online de produse de lux pentru femei si barbati.

www.tzoale.ro- magazin online de haine create de designeri romani si internationali.

www.lightrom.ro- magazin online specializat pe articole de iluminat si accesorii pentru casa, gata sa eficientizeze energia electrica folosita.

www.urban-neckers.ro- magazin online de articole personalizate, numai bune de oferit cadou pasionatilor de umor, tehnologie sau arta.

www.iarena.bg- magazin online de haine, incaltari si alte accesorii fashion pentru femei moderne si mereu la curent cu ultimele trenduri vestimentare.

 

Site-urile cu produse la vanzare sunt in continua crestere, de aceea este nevoie de updatarea constanta a continutului. Algoritmii de functionare pentru Google pot fi acum adaptati si corelati cu orice site, fie ca e de prezentare sau magazin online. Prologue a dus la cresterea in rank pe Google a mai multor magazine online, mentinand mereu un flux de clienti noi sau colaboratori interesati de produsele oferite.

 

 

3. Dezvoltare magazin online cu un site responsive sau optimizat pentru mobil

Nu mai este un secret ca foarte mult trafic vine din folosirea device-urilor adiacente, de tipul smartphone-urilor sau al tabletelor. Pentru a obtine un site usor de folosit de catre toti utilizatorii de mobil, Prologue s-a axat pe realizarea site-urilor adaptate tehnologiei de acum.

Fiind mai usor de purtat, mai ales in mijloacele de transport in comun, telefoanele raman sursa principala pentru comenzile online. Designul responsive pentru mobile permite userilor sa aiba acces la toate produsele sau categoriile, fara sa suprasolicite smartphone-ul sau sa deformeze imaginile.

In marketing, imaginile calitative si rezolutia buna contribuie la crearea unor produse vandabile, eye catchy. Gridurile fluide, fotografiile flexibile, dar si interogarile media (media queries) sunt cateva din functiile necesare pentru un site optimizat la versiunea de mobil. Ca avantaje majore, pe langa traficul nou de clienti, mai sunt de mentionat si eliminarea erorilor de navigare, alaturi de existenta unui singur URL. Prologue a creat o serie de shop-uri online optimizate pentru versiunea mobile, cum ar fi:

www.visionfix.ro - magazin de ochelari, lentile, lentile de contact, ochelari de soare. Odata cu venirea primaverii si cu update-urile la noul CMS Prologue, am lasat visionfix.ro. Este un shop online de ochelari de vedere, lentile si ochelari de soare. Structura siteului este una clean si usor de navigat. De la dezvoltare web, la design si implementare web, echipa noastra a pus totul in miscare. In plus, configuratorul de lentile te ajuta pas cu pas sa iti setezi specificatiile ochelarilor tai. Poti pune parametrii lentilelor manual, sau poti urca direct reteta de la oftalmolog. Astfel, primesti acasa ochelarii potriviti tie, in cel mai scurt timp.

 

www.hatson.ro- magazin online de palarii si accesorii pentru cap.

www.retroboutique.ro- magazin online de mobila vintage sau retro, pentru cele mai sofisticate cadre.

www.ateliermaria.ro- magazin online de handmade-uri si creatii personale, cu o amprenta proprie a designerului.

www.mlkfashion.ro- magazin online de haine pentru femei si barbati, in colectii pline de culoare si farmec.

www.cupcakephilosophy.ro- magazin online cu o colectie inedita de prajituri si dulciuri, pusa la dispozitie pentru toti gurmanzii.

 

www.tillusion.ro- magazin online de tricouri personalizate, cu un aer modern si atragator, potrivite pentru cadouri originale.  

 

 

4. Woocommerce Web design

Prologue realizeaza si magazine online pe platforma Woocommerce. Acestea sunt dedicate proiectelor mici-mijlocii. Sunt ideale pentru companii aflate la inceput de drum sau businessuri din Start Up Nation. Fie ca e vorba de rebrading sau de crearea platformei de Woocommerce de la zero, cu noi, shopul tau poate prinde viata. Iata cateva din cele mai apreciate proiecte, care au fost primite cu succes pe piata online:

 

artklub.ro- magazin de piese foto, aparate foto, inchiriere echipamente foto profesionale. In acest proiect am realizat totul de la web design, layout, dezvoltare web, pana la optimizare SEO. Site-ul este unul usor de accesat, care faciliteaza inchirierea echipamentelor foto profesionale pentru fotografii amatori sau profesionisti. Echipamentele pot fi folosite pentru orice tip de fotografie, si atrag un public larg prin brandurile puse la dispozitie. Pe partea de optimizarea a continutului, site-ul a cunoscut o evolutie pe prima pagina din Google pentru serviciul de inchiriere a echipamentelor foto, in numai 3 luni.

 

modela.ro -magazin online de mobila Modela este un proiect cu mobila care s-a lansat cu usurinta pe piata din Romania si a cunoscut un avant puternic si in lumea online. Echipa noastra de web development a personalizat aceasta platforma pentru o mai buna utilizare de catre administratorii siteului. Astfel, clientul poate gasi cu usurinta comenzile facute online. Site-ul a fost optimizat si pe continut. Categoriile, descrierile de produs, articolele si postarile au facut ca proiectul sa apara pe prima pagina din Google cu ofertele pe canapele extensibile si nu numai.

 

homs.ro- shop online de mobila Magazinul online homs.ro este unul configurat pentru vizitatorii noi, cat si pentru cei fideli. Butoanele si categoriile sunt delimitate in produse ca: mobila pentru bucatarie, dormitor, mobilier pentru tineret, birouri, accesorii decorative. Sliderele interactive cu promotii atrag atentia si sunt utile mai ales in campaniile promotionale, ce aduc noi clienti interesati de produsele oferite. Iconurile cat si imaginile de produs animate asigura o vizualizare mai rapida, inca din thumb, cu un singur scrol in jos. In plus, site-ul a fost optimizat pe continut, cu texte pentru produse, categorii, articole si postari pe Social Media.

 

Fiecare magazin online trebuie optimizat din toate punctele de vedere, pentru a face fata concurentei. Piata de shop-uri online este in continua dezvoltare, iar factorii mentionati mai sus stau la baza unui shop ca la carte. Toate aceste tehnici de realizare magazin online pot consolida un site, transformandu-l in cel mai scurt timp intr-o afacere de succes. Prologue ofera servicii profesionale de web, grafica, continut SEO si promovare social media, gata sa relanseze orice magazin online din Romania si nu numai!