Cautare
Contact

Articole web design › vezi toate articolele

Adwords vs. Facebook – Promovare online

Pana nu demult, Google era unicul detinator a unui serviciu de web advertising serios, cu Adwords drept candidat. Astazi, Facebook, cea mai mare retea de socializare din lume, ajunge sa atraga atentia asupra investitorilor online cu o abordare diferita – reclama bazata pe profilurile oamenilor: varsta, sex, locuinta, loc de munca etc.

Care este diferenta dintre Facebook si Adwords?

Principala diferenta dintre aceste doua servicii mari o reprezinta modalitatea de targetare – trimiterea mesajului potrivit individului potrivit, caci aici se duce intreaga lupta in cadrul advertisingului online. Daca Google Adwords te ajuta sa te faci cunoscut printr-un mesaj unui public folosind cuvinte cheie care sa caracterizeze nisa si consumatorul, pe Facebook trebuie sa cunosti profilul consumatorului pe care il targetezi: varsta, locul de munca, sexul, ocupatia, interesele etc.

Cum difera costurile?

La ambele servicii se poate opta pentru CPC si CPM – cost pe click sau cost pe mia de afisari. In ambele cazuri, probabil din cauza numarului mic de advertiseri si a concurentei, Facebook reuseste sa obtina un pret mai redus. Indiferent ca doriti vizitatori pe site sau imprimarea un anumit logo pe retina consumatorilor, Facebook ofera un pret mai scazut decat Google – uneori, chiar de 3 ori mai mic!

Alti factori care trebuie luati in calcul:

– Pe Facebook, publicul vede reclama pentru ca este afisata si poate da click pe ea daca reprezinta interes. Pe Google, publicul cauta efectiv informatia respectiva pe baza cuvintelor cheie, ceea ce poate oferi un plus de relevanta fata de concurentul sau Facebook.

– Google poate plasa de 2-3 sau chiar 4 ori mai multe reclame pe o singura pagina, comparativ cu Facebook.

– Conform unor studii serioase din America, Facebook ofera un bounce rate mai scazut decat Google Adwords – ceea ce reprezinta un plus pentru cei de la Facebook.

Facebook Ads face posibila filtrarea dupa sexe. In multe nise, aceasta posibilitate poate reduce la jumatate costurile de publicitate!

Concluzia

Facebook detine o adevarata masinarie de advertising, insa pe cat de puternica si eficienta, pe atat de greu este de folosit – pentru ca cere un studiu amanuntit al profilurilor consumatorilor, in timp ce Adwords plaseaza reclama pe cuvintele cheie pe care consumatorii le pot tasta pentru a obtine informatia, ceea ce este mai deductibil.



Adwords vs. Facebook – Promovare online

Fara comentarii

Spune-ti parerea!
  • Spune-ti parerea!

    nu va fi publicata

articole web design

4 motive pentru utilizarea PARALLAX – ului in realizarea unui site web

Datorita versatilitatii si a abilitatii de a te lasa sa iti folosesti la maximum originalitatea si creativitatea, Parallax este una dintre cele mai tari tehnici in realizarea unui site. Ca orice ...

afla mai multe

Realizare site inovativ – sfaturi utile

Tendinta permanenta de evolutie, descoperire si redescoperire a umanitatii se face „vinovata” de aparitia unora dintre cele mai importante inventii, a celor mai benefice tehnici si tehnologii. Daca inventiile offline guverneaza evolutia ...

afla mai multe
toate articolele

produse Web design

Newsletter

Una din cele mai eficiente tehnici de a pastra legatura cu actualii clienti este newsletterul – emailul promotional sau informativ, care ajunge periodic la un grup de persoane interesate ...

afla mai multe

CMS

CMS-ul nostru a fost gandit si organizat in asa fel incat sa fie cat mai usor de folosit, este propria noastra platforma, gandita sa fie flexibila si adaptabila oricarui ...

afla mai multe
toate produsele

cere oferta web design, seo...

Sunteti interesat de o colaborare in domeniul
web design?

Sau poate aveti nevoie de seo?
Va invitam sa completati formularul nostru interactiv pentru a cere o estimare a proiectului dumneavoastra de web design.

Cere oferta web design

Oferim servicii de web design (website-uri, interfete de
administrare
, aplicatii intranet), optimizare pentru motoarele de cautare, publicitate online...

vezi portofoliul

Web design, Seo, Newsletter, Email Marketing, CMS

Noutati

O noua imagine, o noua identitate vizuala

Odata cu modernizarea paginii web am dorit sa ne reimprospatam si identitatea vizuala, astfel am revizuit imaginea logo-ului pe un format ...

afla mai multe

Retro Boutique la Gala Premiilor eCommerce 2012

Gala Premiilor eCommerce este un proiect lansat in 2006 care vine in intampinarea posesorilor de magazine online cu scopul de a-si ...

afla mai multe

Google Engage a ajuns in Romania

Agentiile web din Romania, de la companii de publicitate online pana la dezvoltatori web sau simpli consultanti seo & sem pot ...

afla mai multe
toate noutatile

Newsletter

Scrie mai jos adresa ta de email si apasa ENTER!

Newsletter

Sistem de newsletter eficient care asigura flexibilitatea si garantia ca emailurile vor ajunge acolo unde trebuie. Aplicatia de newsletter furnizeaza rapoarte...

afla mai multe