Cautare
Contact

Articole web design › vezi toate articolele

Adwords – Secrete pentru a spori eficienta campaniilor

Cel mai mare program de advertising online din lume, Adwords, poate fi si cel mai eficient doar daca stiti cum functioneaza si ce trebuie sa evitati – pentru a genera rezultate cat mai bune afacerii dvs!

Cum functioneaza practic Adwords?

Adwords este practic o piata de cuvinte-cheie. Fiecare afacere (website) reflecta anumite cuvinte-cheie, iar promovarea prin Adwords se caracterizaza prin reclama direct in motorul de cautare, sau pe alte website-uri care folosesc aceleasi cuvinte-cheie. In contextul in care cuvintele-cheie (keywords) reprezinta relevanta unei nise – reclama trebuie creata in asa fel incat sa ajunga acolo unde trebuie: in ochii celor interesati de ce promovati! De aici deducem un singur lucru: o campanie Adwords creata cu multe cuvinte-cheie va spori traficul, insa va ajunge si in ochii celor mai putin interesati!

Inainte sa va enumeram cateva secrete pe care le puteti folosi in orice Campanie Adwords, dorim sa va aducem la cunostinta ca interesul dvs nu este sa obtineti cat mai multi vizitatori – acestia pot fi “cumparat” cu 10 bani bucata pe alte retele. Dvs trebuie sa profitati de avantajele pe care le ofera Google Adwords, “pescuind” practic doar publicul interesat de produsele dvs.

Cum folositi Google Adwords la maximul potential?

Este de prisos sa nu va grabiti atunci cand creati anunturile de tip text. Creati macar 10 tipuri diferite de anunturi text, insa incercati sa le creati in asa masura incat sa includeti si cuvintele-cheie folosite. Folosind cuvintele-cheie, acestea vor aparea cu bold in SERP (Pagina de rezultate Google) – atunci cand potentialul client cauta informatia respectiva.

Anunturile nu trebuie create astfel incat sa iasa in evidenta pentru oricine, iar cuvinte precum “free”, “gratuit”, “gratis”, sau altele care sa-l indemne pe vizitator sa dea click urmarind alt interes decat cel de a cumpara produsul dvs nu vor da rezultate! Daca stii sigur cui te adresezi, poti crea mici artificii “anunt text …. pentru pensionari” , “anunt text …. pentru cei tineri” – astfel, cuvantul “pentru” poate avea un impact mare asupra costurilor campaniilor dvs.

Preturile mici per click vin odata cu relevanta cuvintelor-cheie. Google ajuta campaniile Adwords care liciteaza doar pentru cuvinte-cheie foarte relevante nisei – cu un numar de cuvinte-cheie mic dar precis!

Monitorizarea licitatiilor este importanta, iar pretul pe care il acorzi trebuie sa varieze. De regula, la inceput, este recomandat sa licitati mai mult – pentru ca in timp aveti posibilitatea sa reduceti din cheltuieli datorita relevantei oferite si a cuvintelor-cheie bine stabilite. Intr-o campanie Adwords de succes, se incepe cu suma mari spre mai mici!



Adwords – Secrete pentru a spori eficienta campaniilor

Fara comentarii

Spune-ti parerea!
  • Spune-ti parerea!

    nu va fi publicata

articole web design

4 motive pentru utilizarea PARALLAX – ului in realizarea unui site web

Datorita versatilitatii si a abilitatii de a te lasa sa iti folosesti la maximum originalitatea si creativitatea, Parallax este una dintre cele mai tari tehnici in realizarea unui site. Ca orice ...

afla mai multe

Realizare site inovativ – sfaturi utile

Tendinta permanenta de evolutie, descoperire si redescoperire a umanitatii se face „vinovata” de aparitia unora dintre cele mai importante inventii, a celor mai benefice tehnici si tehnologii. Daca inventiile offline guverneaza evolutia ...

afla mai multe
toate articolele

produse Web design

Newsletter

Una din cele mai eficiente tehnici de a pastra legatura cu actualii clienti este newsletterul – emailul promotional sau informativ, care ajunge periodic la un grup de persoane interesate ...

afla mai multe

CMS

CMS-ul nostru a fost gandit si organizat in asa fel incat sa fie cat mai usor de folosit, este propria noastra platforma, gandita sa fie flexibila si adaptabila oricarui ...

afla mai multe
toate produsele

cere oferta web design, seo...

Sunteti interesat de o colaborare in domeniul
web design?

Sau poate aveti nevoie de seo?
Va invitam sa completati formularul nostru interactiv pentru a cere o estimare a proiectului dumneavoastra de web design.

Cere oferta web design

Oferim servicii de web design (website-uri, interfete de
administrare
, aplicatii intranet), optimizare pentru motoarele de cautare, publicitate online...

vezi portofoliul

Web design, Seo, Newsletter, Email Marketing, CMS

Noutati

O noua imagine, o noua identitate vizuala

Odata cu modernizarea paginii web am dorit sa ne reimprospatam si identitatea vizuala, astfel am revizuit imaginea logo-ului pe un format ...

afla mai multe

Retro Boutique la Gala Premiilor eCommerce 2012

Gala Premiilor eCommerce este un proiect lansat in 2006 care vine in intampinarea posesorilor de magazine online cu scopul de a-si ...

afla mai multe

Google Engage a ajuns in Romania

Agentiile web din Romania, de la companii de publicitate online pana la dezvoltatori web sau simpli consultanti seo & sem pot ...

afla mai multe
toate noutatile

Newsletter

Scrie mai jos adresa ta de email si apasa ENTER!

CMS

Solutiile de web design pe care ti le propunem au continutul administrabil. CMS-ul nostru este foarte usor de folosit...

afla mai multe