Articole web design › vezi toate articolele
Adwords – Secrete pentru a spori eficienta campaniilor
Cel mai mare program de advertising online din lume, Adwords, poate fi si cel mai eficient doar daca stiti cum functioneaza si ce trebuie sa evitati – pentru a genera rezultate cat mai bune afacerii dvs!
Cum functioneaza practic Adwords?
Adwords este practic o piata de cuvinte-cheie. Fiecare afacere (website) reflecta anumite cuvinte-cheie, iar promovarea prin Adwords se caracterizaza prin reclama direct in motorul de cautare, sau pe alte website-uri care folosesc aceleasi cuvinte-cheie. In contextul in care cuvintele-cheie (keywords) reprezinta relevanta unei nise – reclama trebuie creata in asa fel incat sa ajunga acolo unde trebuie: in ochii celor interesati de ce promovati! De aici deducem un singur lucru: o campanie Adwords creata cu multe cuvinte-cheie va spori traficul, insa va ajunge si in ochii celor mai putin interesati!
Inainte sa va enumeram cateva secrete pe care le puteti folosi in orice Campanie Adwords, dorim sa va aducem la cunostinta ca interesul dvs nu este sa obtineti cat mai multi vizitatori – acestia pot fi “cumparat” cu 10 bani bucata pe alte retele. Dvs trebuie sa profitati de avantajele pe care le ofera Google Adwords, “pescuind” practic doar publicul interesat de produsele dvs.
Cum folositi Google Adwords la maximul potential?
Este de prisos sa nu va grabiti atunci cand creati anunturile de tip text. Creati macar 10 tipuri diferite de anunturi text, insa incercati sa le creati in asa masura incat sa includeti si cuvintele-cheie folosite. Folosind cuvintele-cheie, acestea vor aparea cu bold in SERP (Pagina de rezultate Google) – atunci cand potentialul client cauta informatia respectiva.
Anunturile nu trebuie create astfel incat sa iasa in evidenta pentru oricine, iar cuvinte precum “free”, “gratuit”, “gratis”, sau altele care sa-l indemne pe vizitator sa dea click urmarind alt interes decat cel de a cumpara produsul dvs nu vor da rezultate! Daca stii sigur cui te adresezi, poti crea mici artificii “anunt text …. pentru pensionari” , “anunt text …. pentru cei tineri” – astfel, cuvantul “pentru” poate avea un impact mare asupra costurilor campaniilor dvs.
Preturile mici per click vin odata cu relevanta cuvintelor-cheie. Google ajuta campaniile Adwords care liciteaza doar pentru cuvinte-cheie foarte relevante nisei – cu un numar de cuvinte-cheie mic dar precis!
Monitorizarea licitatiilor este importanta, iar pretul pe care il acorzi trebuie sa varieze. De regula, la inceput, este recomandat sa licitati mai mult – pentru ca in timp aveti posibilitatea sa reduceti din cheltuieli datorita relevantei oferite si a cuvintelor-cheie bine stabilite. Intr-o campanie Adwords de succes, se incepe cu suma mari spre mai mici!
← inapoiarticole web design
Magazin online la cheie- solutii practice pentru o afacere de succes
Una din cele mai metode pentru a-ti creste businessul pe 2020 consta in crearea unui magazin online la cheie. Desi ne aflam inca in pandemie, vanzarile online au crescut cu 20% ...
afla mai multe →Radio Guerrilla
Realizare site de prezentare - Radio Guerrilla Oferind ani la rand un content de calitate si emisiuni live cu invitati care au ceva important de spus, Radio Guerrilla s-a lasat mai nou ...
afla mai multe →produse Web design
Newsletter
Una din cele mai eficiente tehnici de a pastra legatura cu actualii clienti este newsletterul – emailul promotional sau informativ, care ajunge periodic la un grup de persoane interesate ...
afla mai multe →CMS
CMS-ul nostru a fost gandit si organizat in asa fel incat sa fie cat mai usor de folosit, este propria noastra platforma, gandita sa fie flexibila si adaptabila oricarui ...
afla mai multe →cere oferta web design, seo...
Sunteti interesat de o colaborare in domeniul
web design?
Sau poate aveti nevoie de seo?
Va invitam sa completati formularul nostru interactiv pentru a cere o estimare a proiectului dumneavoastra de web design.
Oferim servicii de web design (website-uri, interfete de
administrare, aplicatii intranet), optimizare pentru motoarele de cautare, publicitate online...
Web design, Seo, Newsletter, Email Marketing, CMS
Noutati
O noua platforma de turism pentru Paralela 45
Ne bucuram de lansarea unui nou proiect de rebranding online, pentru cunoscuta agentie de turism- Paralela 45. Fiind un client de ...
afla mai multe →Radio Guerrilla
Realizare site de prezentare - Radio Guerrilla Oferind ani la rand un content de calitate si emisiuni live cu invitati care au ...
afla mai multe →Paralela 45 – site-ul care a primit premiul de “Best Travel Agency Website” sau cel mai bun site de turism
Acum aproape un an anuntam relansarea site-ului de turism paralela 45, iar pe 26 octombrie paralela45 primeste premiul " Best Travel ...
afla mai multe →CMS
Solutiile de web design pe care ti le propunem au continutul administrabil. CMS-ul nostru este foarte usor de folosit...
afla mai multe →
Fara comentarii
Spune-ti parerea!Spune-ti parerea!