Cum sa cresti audienta online, promovare web
Odata finalizat pricesul de realizate site, cu un design inteligent, cu o viteza de incarcare buna a paginilor, cu produse de calitate, singura problema ramane pe partea de audienta – pentru ca fara vizitatori, chiar si cel mai eficient website se va dovedi a fi o pierdere de bani. Fiindca nu este suficient sa faci comanda la un site, ulterior asteptand sa creasca vanzarile de la sine, noi propunem cateva solutii de publicitate si promovare online.
Pentru fiecare varianta in parte, prezentata mai jos, echipa Prologue, agentie de web design va poate ajuta.
Inainte de a creste traficul pe site
Pentru a nu investi bani aiurea in SEO, bannere, campanii Adwords etc, trebuie sa va asigurati ca situl va prinde la public iar vizitatorii care intra o data, vor intra si in urmatoarele zile. Cateva sfaturi legate de cum ar trebui sa arate un website si ce este rata de conversie de care, va spunem noi, o sa depindeti in totalitate, va invitam sa cititi articolul acesta (aici pui link catre articolul numit “Atentie la design - afecteaza audienta) Cum cresti audienta pe internet Daca site-ul dvs este creat bine, iar firma de web design si-a facut treaba foarte bine, va puteti gandi la acest pas si chiar puteti investi cu incredere bani in promovare. Insa, care sunt variantele?
1. Prezentarea produselor / serviciilor
Nu este suficient sa plasati produsul impreuna cu o poza, acesta are nevoie de o descriere. Multe magazine online prefera sa copieze descrierile pe care le primesc de la furnizori, insa trebuie luat in calcul ca, multiplicand descrierile respective, care exista sigur si pe alte magazine virtuale, nu va puteti bucura de o experienta SEO pozitiva (despre SEO, mai jos). Continutul copiat nu poate aduce decat rezultate negative. In plus, oamenii nu cumpara produse fara sa aiba si o baza de informatii in spate – de multe ori, mai ales in cazul magazinelor care vand produse naturiste, este nevoie de indicatii, contraindicatii si alte informatii care sa ofere siguranta si incredere potentialului cumparator. La acest capitol ar fi indicat un specialist in redactare articole si prezentari text – pentru ca greselile gramaticale sau cele de exprimare pot induce in eroare clientii si chiar afecteaza increderea acestora vizavi de companie.
2. Prezenta informatiilor de contact, despre noi etc
O companie care vinde pe internet, fara informatii precum CUI, Nr. de inregistrare la Registrul Comertului, vechime, numere de telefon, adresa, ar putea trezi scepticism in ochii internautilor. Pe internet increderea se castiga mai greu iar astfel de informatii trebuie publicate obligatoriu. Eventual, ca un plus, se poate crea o sectiune in care sa prezentati text, impreuna cu o poza, fiecare angajat in parte – nu este nevoie de CV, ci doar cateva cuvinte despre echipa de background.
3. Apeleaza la o agentie ce ofera SEO
Search Engine Optimization (SEO) este domeniul care se ocupa cu cresterea unui website in rezultatele motoarelor de cautare, iar aici ne referim, mai mult, la Google. De ce SEO este o solutie fiabila pentru dvs? Pentru ca Google, cel mai mare intermediar de audienta din lume, ofera trafic record pentru fiecare produs / serviciu in parte. Majoritatea magazinelor online isi obtin mai bine de 50% din vizitatori prin intermediul motoarelor de cautare, ceea ce nu este deloc de neglijat.
Odata plasata comanda catre o firma SEO, aceasta va face o analiza a cuvintelor-cheie si a rezultatelor de pe urma carora puteti castiga audienta, dupa care, dupa caz si strategie, se efectueaza diferite operatiuni – de la inscrierea in directoare web de prestigiu, pana la initierea unei campanii de castigare backlinks (linkuri spre dvs). De altfel, pentru rezultate SEO favorabile, situl dvs trebuie sa indeplineasca anumite criterii – si aici, o companie SEO va poate ajuta.
4. Initierea si dezvoltarea unei sectiuni de noutati / blog
Din ce in ce mai multe companii apeleaza la specialisti copywriteri pentru a crea, dezvolta si intretine o sectiune de noutati / blog. O astfel de masura aduce beneficii, in functie de activitatea intreprinsa de companie. Spre exemplu, o firma care vinde medicamente si ofera zilnic noutati din domeniu va avea numai de castigat: clientii se documenteaza, capata incredere in companie si chiar devin convinsi sa cumpere din locul in care, initial, doar s-au informat vizavi de anumite boli sau medicamente.
Apoi, mai exista un castig si mai mare – captarea de audienta prin intermediul motoarelor de cautare. Daca sectiunea dvs de blog trateaza, spre exemplu, anumite chestiuni legate de ciroza si tratamentul acesteia, sansele sa deveniti vizibil in motoarele de cautare, pentru cei care cauta informatii despre ciroza, sunt extrem de mari. Sunt companii care platesc sute de euro lunar pentru a avea sectiunea de noutati / blog actualizata zilnic, iar aceasta miscare este, cu atat mai benefica, cu fiecare nou update de algoritm Google. Si in acest caz, o agentie SEO va poate ajuta.
5. Promovarea in social media
Asa cum bine stiti, Facebook are peste 5 milioane de romani inscrisi – asta reprezinta o penetrare de pana la un sfert din populatia tarii – adica, un potential de expunere a magazinului in ochii a peste 5 milioane de romani. Desigur, lucrurile nu stau atat de simplu pentru ca social media cere timp, bani si foarte multa rabdare. Totusi, sunt companii care au avut curaj sa investeasca sume mari de bani pentru a se promova pe Facebook si Twitter.
6. Demareaza campanii Adwords
O companie de web design & seo te poate ajuta cu demararea unor campanii de publicitate prin intermediul Google Adwords – cel mai mare program de publicitate din lume. Pentru ca lucrurile nu stau prea simplu nici la acest capitol, este recomandat sa apelati la o firma care sa gestioneze fiecare campanie Adwords – in primul rand pentru ca promovarea trebuie realizata, strategic, doar pe anumite cheie, in al doilea rand pentru ca preturile variaza, iar un specialist Adwords poate reduce costurile, pentru un click, de 10 ori mai mult, iar intr-un final, pentru ca toate datele transmise trebuie studiate atent si folosite in alte viitoare campanii. Sunt abilitati pe care, repet, le poate avea o agentie online experimentata.
Solutii si canale de promovare pe internet exista, insa este nevoie de buget si specialisti care sa gestioneze corect fiecare ban – de aceea, pentru rezultate reale, recomandam o firma de web design completa. Oferim servicii de realizare site, servicii de optimizare web, servicii de promovare, servicii de design, aplicatii web etc