SEO a devenit mai simplu!

SEO, sau Search Engine Optimization, reprezinta actul prin care un specialist sau simplu webmaster urca un website in rezultatele pe care le afiseaza Google. Inainte de achizitionarea unui produs sau serviciu, oamenii folosesc de cele mai multe ori, ca punct de referinta, motoarele de cautare ; astfel, prin deductie, putem spune ca motoarele de cautare aduc clienti noi, iar SEO reprezinta o adevarata comoara care asteapta sa fie descoperita.

 

Regulile SEO s-au schimbat – totul se bazeaza pe continut!

Cu fiecare update de algoritm, Google strange lantul tot mai tare pentru cei care vad in SEO doar o formula de promovare artificiala si nu una naturala, creata special pentru cei care intra pe site. Cu alte cuvinte, webmasterii care cumpara linkuri, spameaza si abuzeaza de solutiile seo on-page vor avea mari surprize – neplacute!

 

Viitorul SEO este mai simplu!

Pentru ca nu va mai exista aceeasi agitatie dupa linkuri si spam, iar continutul va fi piesa care va sta la baza tuturor site-urilor. Desigur, exista cateva reguli SEO esentiale, pe care doar o companie de web design le cunoaste si pe care le poate aplica clientilor sai, insa pe termen lung, informatiile transmise catre vizitatori reprezinta principalul punct de reper folosit de catre motoarele de cautare, in special de catre Google.

 

De ce?

Pentru ca internetul este tot mai mare, zilnic apar tot mai multi concurenti pe piata si trebuie sa existe un criteriu de departajare mai inteligent – calitatea informatiilor servite catre publicul-tinta. Daca in urma cu cativa ani, pentru a domina prima pagina Google, aveai nevoie de o sumedenie de linkuri si un seo on-page bine pus la punct, de acum vei avea nevoie de o platforma dinamica, in permanenta schimbare, care sa faca fata modificarilor pe care le propun piata si societatea. Astfel, putem spera, in viitor, la un internet mai curat, mai organizat, mai eficient.