Cum alegi o firma de web design?
Pentru ca oferim servicii de web design, o sa fim cat se poate de obiectivi si vom indeparta cat mai mult discutia de o eventuala promovare a noastra. Acest articol trateaza efectiv o tema extrem de importanta si va raspunde la intrebarile celor mai putin convinsi asupra criteriilor pe care trebuie sa le stabileasca in vederea unei alegeri. Sa vedem care sunt criteriile:
1. Pretul – In mod sigur pretul este un factor, poate decisiv, ce poate influenta alegerea dvs. Trebuie spus ca nu tot ce-i ieftin e bun, afirmatie pe care am argumentat-o deja in alt articol al nostru.
2. Abilitatile de comunicare – O companie de web design trebuie sa investeasca in relatiile cu publicul si clientii sai, pentru ca un website este extrem de complex, iar nevoile clientului pot fi pe masura! Trebuie acordata o atentie speciala, sporita, in relatia cu clientul, inainte de a demara orice actiune – pentru ca orice neintelegere se traduce prin greseli pentru viitoarea platforma. O echipa tanara, amabila, dispusa sa vorbeasca cu dvs la orice ora, este mai mult decat esentiala!
3. Lucrarile firmei – Fiecare companie de web design are o sectiune pe site unde isi prezinta portofoliul. Daca vreti sa va faceti o imagine asupra cum va arata viitorul dvs. Website, puteti accesa siteurile clientilor. Daca doriti sa fiti unic in online, inseamna ca si clientii din sectiunea portofoliu trebuie sa reflecte aceeasi impresie!
4. Cum arata siteul firmei – Este mai mult decat logic: daca firma nu a fost in stare sa-si construiasca un website bine pus la punct, original, cu toate calitatile pe care un website trebuie sa le aiba, nici dvs nu o sa aveti parte de asta!
Acestea ar fi cateva principale criterii dupa care ar trebui sa judecati situatia, insa problema poate fi aprofundata si mai mult.