Startul unui magazin virtual

Sa dai startul unui magazin virtual poate fi foarte usor, insa neatentia la aspectele de functionalitate poate costa bani pe termen lung - mai mult, poate aduce compania in pragul falimentului. Venind in ajutorul dvs, va propunem cateva aspecte asupra carora sa va concentrati inainte de a demara o astfel de afacere in mediul online. 1. Software (website-ul) Fara indoiala, softul pe baza caruia functioneaza un magazin virtual este cea mai importanta piesa – din mai multe motive. In primul rand, in “spatele” magazinului virtual trebuie sa existe un sistem puternic de monitorizare, gestionare si management – pentru a putea fi mereu la curent cu ce preferinte au clientii, nevoile acestora, reusind intr-un final sa le indepliniti cerintele. In al doilea rand, softul trebuie sa asigure siguranta dvs, ca manager, dar si a clientilor dvs – mai ales daca oferiti suport pentru plati online. Micile functii precum: cantitate disponibila in stoc, durata livrarii pana intr-un oras definit dar si alte informatii care sunt importante pentru clienti trebuie sa existe si sunt implementate in soft. Un soft slab va avea elementele de baza (cosulet, facturier, layout etc), insa acest tip de detalii despre care vorbim si care sunt intr-un numar mare, uneori insesizabile pentru clienti, fac diferenta! Sa nu mai precizam ca atunci cand optati pentru o firma de web design, aceasta va reusi sa creeze un soft adaptat perfect nisei si cerintelor dvs - ca antreprenor. Un buget redus la partea software se traduce prin limitari la partea functionalitate si lipsa unor functii deosebit de importante pentru clienti. 2. Gazduirea web Chiar daca multi antreprenori nu considera gazduirea web atat de importanta; noi credem ca este imediat dupa software – pentru ca o gazduire web de slaba calitate aduce numai probleme, de la functionalitatea incorecta a software-ului, pana la downtime (caderi) care fac practic magazinul imposibil de accesat. Fiecare firma de hosting are un downtime, insa este redus si nu depaseste, in cele mai pesimiste cazuri, 2 minute pe zi. Atentie: un pachet de hosting mai mare nu inseamna calitate sporita! 3. Transportul Cu transportul este o problema! Pentru ca multa lume refuza sa suporte costurile unui transport de curierat rapid, se orienteaza fie spre magazinele offline, fie spre cele care au transport gratuit. Este absolut necesar sa luati legatura cu firmele de curierat rapid pentru a putea incheia un parteneriat cu acestia - unul convenabil pentru dvs. Acestea ar fi doar 3 aspecte asupra carora va recomandam sa va ganditi bine inainte de a da startul unui magazin virtual (ecommerce). Reducerea bugetului pentru partea software a magazinului este capcana in care cad foarte multi antreprenori – pentru ca ce se afla “in spatele” magazinului este important.