Reguli pe care trebuie sa le respecte Homepage-ul unui website

Homepage, sau pagina principala a unui website, reprezinta cea mai importanta zona – pentru ca face trimitere la restul paginilor (servicii, despre noi etc), iar in al doilea rand pentru ca este si “landing page” - pagina in care ajung toti vizitatorii pentru prima data. Pentru ca informatiile devin tot mai numeroase, timpul trece tot mai repede, oamenii ajung sa nu mai petreaca prea mult timp pe o singura pagina, iar daca nu gasesc ceva “catch eye” care sa-i intereseze, se intorc pe Google pentru o alta adresa! Pentru website-urile obisnuite (exclus squeeze pages), propunem urmatoarele reguli: Nu incarcati pagina prea mult Pagina principala, dar si restul, trebuie sa fie aerisite, astfel incat utilizatorii sa gaseasca repede informatiile de care au nevoie. Utilizati un layout dinamic Daca inainte website-urile erau adaptate la rezolutii de 640X480, acum vizitatorii dvs folosesc o varietate de rezolutii si monitoare – ceea ce inseamna ca un layout care se adapteaza rezolutiei este ideal. Sa aiba "call to action" Este important ca pagina principala sa aiba mesaje de genul "citeste", "afla", "cumpara" etc – este dovedit faptul ca oamenii prefera sa fie indemnati la o actiune decat sa o intreprinda din convingere proprie – asta mai ales in contextul in care, la nivel psihologic, Romania a trecut de un regim dictatorial. In general, este bine sa va puneti in locul cumparatorului si sa va intrebati: ce l-ar deranja?