Importanta unui copywriter pentru noile website-uri
Odata cumparat hosting-ul si primit “in mana” website-ul de la agentia de web design, mai aveti de furca destul cu prezentarea, promovarea si intretinerea sau imbunatatirea vizibilitatii in motoarele de cautare (Google, Yahoo, Bing). Ce este un copywriter si ce rol are? In general, copywriter-ul scrie texte persuasive, cu rolul de a genera cat mai multe vanzari, insa de multe ori se poate apela la acesta si pentru prezentari firme, servicii, produse etc. Un copywriter cu experienta va sti cum sa scoata la suprafata avantajele unui produs sau serviciu si, in acelasi timp, va sti sa atace si sa inlature anumite probleme de perceptie negativa. Copywriter-ul este ideal atunci cand deschideti un website de prezentare si aveti nevoie de un “start” reusit. Dar copywriter-ul este extrem de util si dupa acest moment, pentru intretinerea imaginii, a contactului cu clientii si cu potentialii clienti, prin redactarea frecventa de materiale ajutatoare acestora (tutoriale, documentatie, stiri etc). Nu numai ca prin publicarea a 10-15 articole pe nisa dvs/luna atrageti atentia clientilor, mariti increderea in dvs, dar si Google va claseaza mai sus in cautarile lui! Compania gigant a si facut o declaratie pe tema optimizarii website-urilor, spunand: “Content Is King” – ceea ce ne da de inteles ca pentru o optimizare on-page buna este nevoie de continut web de calitate, si adaugat cat mai des! Asta, pe langa celelalte tehnici de optimizare on-page: structura link-urilor, titlurile, meta-tagurile etc.