Adwords - Secrete pentru a spori eficienta campaniilor

Cel mai mare program de advertising online din lume, Adwords, poate fi si cel mai eficient doar daca stiti cum functioneaza si ce trebuie sa evitati – pentru a genera rezultate cat mai bune afacerii dvs! Cum functioneaza practic Adwords? Adwords este practic o piata de cuvinte-cheie. Fiecare afacere (website) reflecta anumite cuvinte-cheie, iar promovarea prin Adwords se caracterizaza prin reclama direct in motorul de cautare, sau pe alte website-uri care folosesc aceleasi cuvinte-cheie. In contextul in care cuvintele-cheie (keywords) reprezinta relevanta unei nise - reclama trebuie creata in asa fel incat sa ajunga acolo unde trebuie: in ochii celor interesati de ce promovati! De aici deducem un singur lucru: o campanie Adwords creata cu multe cuvinte-cheie va spori traficul, insa va ajunge si in ochii celor mai putin interesati! Inainte sa va enumeram cateva secrete pe care le puteti folosi in orice Campanie Adwords, dorim sa va aducem la cunostinta ca interesul dvs nu este sa obtineti cat mai multi vizitatori - acestia pot fi "cumparat" cu 10 bani bucata pe alte retele. Dvs trebuie sa profitati de avantajele pe care le ofera Google Adwords, “pescuind” practic doar publicul interesat de produsele dvs. Cum folositi Google Adwords la maximul potential? Este de prisos sa nu va grabiti atunci cand creati anunturile de tip text. Creati macar 10 tipuri diferite de anunturi text, insa incercati sa le creati in asa masura incat sa includeti si cuvintele-cheie folosite. Folosind cuvintele-cheie, acestea vor aparea cu bold in SERP (Pagina de rezultate Google) - atunci cand potentialul client cauta informatia respectiva. Anunturile nu trebuie create astfel incat sa iasa in evidenta pentru oricine, iar cuvinte precum "free", "gratuit", "gratis", sau altele care sa-l indemne pe vizitator sa dea click urmarind alt interes decat cel de a cumpara produsul dvs nu vor da rezultate! Daca stii sigur cui te adresezi, poti crea mici artificii "anunt text .... pentru pensionari" , "anunt text .... pentru cei tineri" – astfel, cuvantul "pentru" poate avea un impact mare asupra costurilor campaniilor dvs. Preturile mici per click vin odata cu relevanta cuvintelor-cheie. Google ajuta campaniile Adwords care liciteaza doar pentru cuvinte-cheie foarte relevante nisei – cu un numar de cuvinte-cheie mic dar precis! Monitorizarea licitatiilor este importanta, iar pretul pe care il acorzi trebuie sa varieze. De regula, la inceput, este recomandat sa licitati mai mult – pentru ca in timp aveti posibilitatea sa reduceti din cheltuieli datorita relevantei oferite si a cuvintelor-cheie bine stabilite. Intr-o campanie Adwords de succes, se incepe cu suma mari spre mai mici!