10 sfaturi pentru o mai buna pozitionare in Google
1. Introduceti constant informatii (noutati, produse etc) in site. Google apreciaza cand gaseste informatii noi in site si in timp poate sa creasca valoarea site-ului dumneavoastra. Informatii noi aduse si update-uri periodice la site va pot aduce atat clienti noi cat si o pozitionare mai buna in Google. 2. Cuvintele cheie trebuie alese cu grija (maxim 10-15) si strecurate cu mare atentie in informatiile si textele de pe site. Densitatea unui anumit cuvant cheie nu trebuie sa depaseasca 8-9%. 3. Google incearca sa pastreze diversitate in rezultatele afisate utilizatorilor. Daca aveti produse/servicii pe mai multe siteuri (directoare de produse, directoare de site-uri, directoare de firme) este un avantaj, insa nu faceti un exces si aveti mare grija la unicitatea textelor. 4. Pentru Google este foarte importanta unicitatea textulului. Atunci cand promovati produsele/serviciile dumneavoastra pe mai multe site-uri incercati sa folositi descrieri diferite (unice) pe fiecare site in parte. Stim cat de pretios este timpul pentru dumneavoastra dar o descriere unica va va ajuta foarte mult. 5. Nu stergeti pagini din site. Acest lucru duce automat la penalizari ale site-ului din partea Google . Pentru a evita stergerea informatiei respective folositi metode alternative. De exemplu: daca aveti un produs care nu il mai comercializati pentru o anumita perioada, nu il stergeti din site, folositi o metoda de departajare: Pe stoc -> Da/Nu. 6. In descrierea meta incercati sa introduceti cel putin o data titlul produsului/serviciului comercializat (dar nu faceti abuz - maxim de 3-4 ori). Descrierea meta ar trebui sa contina maxim 300 de caractere. 7. Schimbul de link-uri este foarte important, insa aveti mare grija cu cine va "imprieteniti". Acestea va pot ajuta sa cresteti in cautarile pe Google dar la fel de bine va pot face rau, daca site-urile partenere sunt complet irelevante din punct de vedere al nisei fata de site-ul dumneavoastra. 8. Folositi titluri relevante pentru produsele/serviciile dumneavoastra, simple si la obiect. Cand introduceti titlul ganditi-va la clientii dumneavoastra. Ce ar cauta ei in Google? (Ex: "web design" sau "prologue" ?) 9. Folositi litere mici in titlu si descriere. Folositi majuscule doar acolo unde este cazul. Nu faceti abuz de majuscule (aveti grija la Caps Lock). Este mult mai usor pentru utilizatori, dar si pentru Google, sa citeasca cuvintele scrise cu litere mici. 10. Transferul de Page Rank este de asemenea important, insa ca si la punctul 7, aveti grija cine va transfera si cui transferati. Cu cat cresteti Page Rank-ul site-ului cu atat Google va da o mai multa importanta rezultatelor din site-ul dumneavoastra.