Articole web design
Promovare web prin comunicate de presa
In acest articol vrem sa va vorbim despre comunicatul de presa online, modern- instrument promovare web, asa cum este folosit pe internet de catre companiile care doresc sa-si promoveze produsele si serviciile. Comunicatul de presa este o solutie fiabila de promovare web, din mai multe motive. In primul rand, un comunicat de presa, scris bine,…
Web design-ul, elementul psihologic care genereaza cresterea vanzarilor
Pentru ca efectele psihologice ale web design-ului in etapa de realizare site pentru a avea efectele scontate, mai trebuie sa aveti in vedere cateva elemente menite sa faciliteze interactiunea vizitatorului/utilizatorului cu pagina web si astfel sa ii fie influentata decizia de achizionare de servicii/produse prezentate prin intermediul site-ului. Alaturi de principiile prezentate in articolele anterioare: „Psihologia…
Psihologia si web design-ul sau psihologia web design-ului
Oamenii sunt fiinte logice si oricat de surprinzator ar putea sa vi se para, cand vizitam un website, mintile noastre iau o multitudine de decizii care influenteaza actiunile pe care urmeaza sa le intreprindem. Cel mai adesea, web designerii nu acorda importanta modalitatii in care principiile de baza ale psihologiei pot influenta experienta vizitatorului site-urilor…
Stimuli psihologici prin web design
Continuam seria tips-urilor in legatura cu influenta psihologica a designului in ceea ce priveste perceptia asupra site-urilor. In articolul anterior am prezentat trei dintre aceste elemente, revenim in atentia voastra cu alte elemente relevante in acest sens. Formarea si pastrarea unui brand coerent Alaturi de aspectele generale pe care se asteapta sa le regaseasca pe…
Cheia succesului online – servicii profesioniste si de incredere
Desi a debutat de aproximativ 10 ani, ecommerce-ul este un business aflat la inceputul evolutiei, aceasta cautand sa isi ocupe locul in mentalul publicului, iar adevarata dezvoltare a fost cunoscuta in trecutul apropiat. Nu exista nicio indoiala ca site-urile de ecommerce care nu reusesc sa castige increderea clientilor vor avea rate de respingere semnificativ mai…
Ce este rata de conversie si cum se masoara?
Fiecare website este construit cu un scop. Unele site-uri, pentru companii, sunt ca o carte de vizita, altele doresc sa vanda anumite produse / servicii in mediul online. In oricare situatie, pentru orice website, exista un scop pe care managerul unei companii, sau chiar simplul webmaster, doreste sa-l atinga. Cum ne dam seama daca website-ul…