O noua platforma de turism pentru Paralela 45
Ne bucuram de lansarea unui nou proiect de rebranding online, pentru cunoscuta agentie de turism- Paralela 45. Fiind un client de amploare in Romania, Paralela 45 s-a mentinut in topul celor mai bine cotate firme touroperatoare pe plan international.
Specialistii in advertising de la Prologue au creat o noua interfata, user friendly pentru Paralela 45, mai bine organizata si usor de folosit.
Cu servicii profesionale de implementare web, programare si content writing, agentia noastra a realizat un site perfect optimizat pentru orice vizitator.
Pastrand traditia serviciilor oferite de Paralela 45, Prologue a insuflat un aer nou platformei online. Mai exact, fiecare vizitator poate avea acces la cursele internationale dorite, cu toate taxele afisate, la cele mai bune oferte.
Customizarea site-ului realizat de agentia noastra pune clientul pe primul loc. De aceea, informatiile clare si transparenta serviciilor oferite sunt acum nelipsite de pe aceasta platforma. Scopul redefinirii site-ului este acela de a imbina traditia serviciilor touroperatoare oferite de Paralela 45, cu modernizarea adusa de Prologue.
Un nou proiect de succes semnat Prologue Advertising pentru Paralela 45
Platforma de turism Paralela 45 pastreaza lucrurile simple, vizibile si usor de folosit de catre orice turist dornic de aventura. Cu oferte inedite sau excursii low-cost, fiecare client isi poate gasi pachetul perfect, indiferent de destinatie. Chiar si optiunea de a rezerva o excursie exotica in rate este una inedita in Romania, acum accesibila pe noul site.
Experienta in digital si advertising, au facut ca Prologue sa fie companie preferata de Alin Burcea (CEO-ul Paralela 45), pentru redefinirea imaginii online. Incantati de rezultatul obtinut, membrii site-ului Paralela 45 au inceput deja sa vada o imbunatatire in traficul de noi clienti si in feedback-ul primit de la acestia.
Cu 43 de puncte de lucru peste tot in tara, compania de turism a aproximat o crestere in vanzari de 50 de milioane de euro in 2017, urmand sa se dezvolte mai mult in anul ce urmeaza. Sarbatorile de iarna au dus si ele la ocuparea traseelor internationale oferite de Paralela 45, de pana la 97%.
Proiectul cu Paralela 45 este produsul muncii in echipa si a unui research cu noile cerinte de pe piata.
Viabil si cu o interfata interactiva, noul site realizat de Prologue este dovada vie a profesionalismului si a dedicarii pentru client.
Pentru ca ne place sa pastram colaboratorii multumiti, ne propunem sa dam dovada de seriozitate si in noile campanii de rebranding online. Cu un personal specializat pe advertising si marketing, echipa Prologue Advertising realizeaza cele mai de efect campanii cu rezultate vizibile pentru orice client.
← inapoi la portofoliu
Fara comentarii
Spune-ti parerea!Spune-ti parerea!