Cautare
Contact

Articole web design › vezi toate articolele

Web design-ul, elementul psihologic care genereaza cresterea vanzarilor

Pentru ca efectele psihologice ale web design-ului in etapa de realizare site pentru a avea efectele scontate, mai trebuie sa aveti in vedere cateva elemente menite sa faciliteze interactiunea vizitatorului/utilizatorului cu pagina web si astfel sa ii fie influentata decizia de achizionare de servicii/produse prezentate prin intermediul site-ului. Alaturi de principiile prezentate in articolele anterioare: „Psihologia si web design-ul sau psihologia web design-ului”, respectiv Stimuli psihologici prin web design”, atunci cand ganditi site-ul, mai trebuie sa mai aveti in vedere urmatoarele aspecte:

  • Citirea rapida a textelor

Lipsa de timp, aviditatea pentru cat mai multe informatii, obtinute in mod instant, determina oamenii sa citeasca textele paginilor web in modelul „Z”, adica, incepand cu partea stanga-sus si terminand cu partea dreapta-jos, mai exact coltul din dreapta-jos a ecranului lor. De aceea, este foarte important ca informatia relevanta sa fie plasata in acest „spatiu de lectura”, fapt ce va determina un efort sporit din partea designer-ului, dar care va genera efectul dorit – cresterea vanzarilor.

  • Captarea atentiei pe fiecare pagina in procesul de realizare site

Fiecare pagina a site-ului trebuie sa aiba elemente care sa capteze atentia, astfel incat fiecare dintre pagini sa aiba stabilit un scop: prezentarea unui produs, prezentarea companiei, noutati in domeniul de activitate. Design-ul fiecarei pagini trebuie sa aiba un element central, pe care sa puna accent. Acesta trebuie sa fie evident, observabil de la prima privire, astfel incat sa le ofere vizitatorilor o imagine imediata a scopului pentru care au accesat pagina. Acest lucru poate fi realizat prin indicii de navigare sau prin header, in completarea continutului paginii.

  • Crearea paginilor aerisite

Un vizitator care este aruncat intr-o pagina web plina de informatii, aglomerata cu elemente vizuale si de text, va fi incercat de o usoara senzatie de claustrofobie, se va simti coplesit, iar dorinta de cumparare va fi inhibata. Impresia pe care vizitatoriul si-o va forma in legatura cu website-ul accesat va fi cea de haos, de elemente aruncate aleator, fara prea multa logica, ceea ce il va determina sa „traga o gura de aer” si sa paraseasca site-ul, cautand unul organizat si aerisit. Acum ca te-ai familiarizat cu elementele psihologice ale web design-ului, este important sa fi atent la modalitatea in care le integrezi in design-ul paginii web pe care o realizezi. In acest sens, ai de urmat niste pasi, pe care o data realizati, vei vedea ca aspectul care te speria destul de mult, este destul de facil de realizat: target-eaza-ti site-ul si realizeaza-l in conformitate cu profilul vizitatorilor tai; realizeaza un sitemap, asa te vei asigura ca vei pastra cate un accent/scop pentru fiecare pagina; stabileste elementele de identitate vizuala (logo, paleta cromatica, font) pe care le vei folosi in website si integreaza-le inteligent in fiecare pagina. Psihologia web design-ului este unul dintre aspectele caruia orice web designer ar trebui sa ii ofere importanta cuvenita. Acestea nu ocupa mult timp si nici nu sunt dificil de implementat, astfel ca nu exista scuze pentru a nu incerca sa aplici cel putin o parte dintre aceste principii, astfel incat sa cresti gradul de satisfacere al clientilor tai si sa sporesti eficienta graficii realizate de tine, element cheie in garantarea succesului proiectului.



Web design-ul, elementul psihologic care genereaza cresterea vanzarilor

Fara comentarii

Spune-ti parerea!
  • Spune-ti parerea!

    nu va fi publicata

articole web design

4 motive pentru utilizarea PARALLAX – ului in realizarea unui site web

Datorita versatilitatii si a abilitatii de a te lasa sa iti folosesti la maximum originalitatea si creativitatea, Parallax este una dintre cele mai tari tehnici in realizarea unui site. Ca orice ...

afla mai multe

Realizare site inovativ – sfaturi utile

Tendinta permanenta de evolutie, descoperire si redescoperire a umanitatii se face „vinovata” de aparitia unora dintre cele mai importante inventii, a celor mai benefice tehnici si tehnologii. Daca inventiile offline guverneaza evolutia ...

afla mai multe
toate articolele

produse Web design

Newsletter

Una din cele mai eficiente tehnici de a pastra legatura cu actualii clienti este newsletterul – emailul promotional sau informativ, care ajunge periodic la un grup de persoane interesate ...

afla mai multe

CMS

CMS-ul nostru a fost gandit si organizat in asa fel incat sa fie cat mai usor de folosit, este propria noastra platforma, gandita sa fie flexibila si adaptabila oricarui ...

afla mai multe
toate produsele

cere oferta web design, seo...

Sunteti interesat de o colaborare in domeniul
web design?

Sau poate aveti nevoie de seo?
Va invitam sa completati formularul nostru interactiv pentru a cere o estimare a proiectului dumneavoastra de web design.

Cere oferta web design

Oferim servicii de web design (website-uri, interfete de
administrare
, aplicatii intranet), optimizare pentru motoarele de cautare, publicitate online...

vezi portofoliul

Web design, Seo, Newsletter, Email Marketing, CMS

Noutati

O noua imagine, o noua identitate vizuala

Odata cu modernizarea paginii web am dorit sa ne reimprospatam si identitatea vizuala, astfel am revizuit imaginea logo-ului pe un format ...

afla mai multe

Retro Boutique la Gala Premiilor eCommerce 2012

Gala Premiilor eCommerce este un proiect lansat in 2006 care vine in intampinarea posesorilor de magazine online cu scopul de a-si ...

afla mai multe

Google Engage a ajuns in Romania

Agentiile web din Romania, de la companii de publicitate online pana la dezvoltatori web sau simpli consultanti seo & sem pot ...

afla mai multe
toate noutatile

Newsletter

Scrie mai jos adresa ta de email si apasa ENTER!

Web design

Suntem familiarizati cu tot ce este nou in materie de web design, online marketing si publicitate online...

afla mai multe